پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

یک ایرانی رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا

  • کد خبر: ۱۵۲۶۰۵
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
یک ایرانی رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا
عباس اورسجی به‌عنوان رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون کبدی آسیا برای نخستین مرتبه به‌میزبانی ایران در ارومیه با حضور مونی سامی رئیس فدراسیون جهانی و محمد سرور دبیرکل فدراسیون جهانی و با حضور ۲۵ کشور برگزار شد. در این انتخابات عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی کشورمان، با مجموع ۲۵ رأی به‌عنوان رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا انتخاب شد. در انتخابات کنفدراسیون کبدی آسیا در مجموع دو کاندیدا حضور داشتند که رقیب بنگلادشی اورسجی به‌نفع او کنار کشید.

فرصتی برای درخشش کبدی‌بازان

اورسجی که نخستین ایرانی انتخاب‌شده برای ریاست کنفدراسیون کبدی آسیاست، درباره برنامه‌هایش پس از قرارگرفتن در این پست گفت: تأمین منابع مالی یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌رو در دوره جدید مدیریتی کنفدراسیون کبدی آسیاست و با جذب اسپانسر و حامیان مالی به‌دنبال برگزاری مسابقات مختلف و توسعه این رشته در قاره کهن هستیم. درصددیم در دوره جدید مسابقات مختلف ازجمله جام‌ملت‌های آسیا، جام‌باشگاه‌های آسیا و رده‌های سنی مختلف را در آسیا پایه‌ریزی و اجرایی کنیم.

رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا ادامه داد: توسعه این رشته را در آسیا با جدیت دنبال خواهیم کرد و برای این امر برنامه راهبردی ویژه‌ای داریم. به‌عنوان یک ایرانی، حضور در رأس کنفدراسیون آسیایی افتخاری برای ورزش کشورمان است که امیدواریم بتوانیم منشأ خیر برای آسیا و ایران باشیم.
عباس اورسجی برای مدت چهار سال ریاست این کنفدراسیون را برعهده دارد و حضور او در این منصب فرصت خوبی برای کبدی‌بازان کشورمان خواهد بود تا بتوانند بیشتر از گذشته در آسیا بدرخشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->